3.8.15

8 tumblrowskich cudów


Uwielbiam Tumblr! Zanim dowiedziałam się o bankach zdjęć, przekopywałam właśnie tę stronę w poszukiwaniu inspirujących fotografii, które mogłyby ozdobić post. Powiem szczerze, że smykałki do bawienia się aparatem to ja nie mam, a więc stąd u mnie tendencja do korzystania z czyichś dzieł. Nie chcę, aby blog prezentował się szkaradnie poprzez to, co dodaję. Dlatego też dobieram zdjęcia z taką starannością. Moje tłumaczenie to przede wszystkim odpowiedź dla tych osób, które w ankiecie zgodnym głosem stwierdziły, że najwyższa pora na to, abym dodawała jakieś fotografie od siebie. Jeśli będę na to gotowa, spróbuję. Na razie jednak pozostanę przy Kaboompics.com. Tymczasem, przedstawiam 8 wspaniałych tumblrów, które z całego serca wam polecam. Jedna połowa poświęcona jest pięknu przyrody, a druga zaś inspiracjom związanym z wystrojem wnętrz, jak i modą.

yesthrill

  

blogoodf

beinsilence  

cuprikorn

  

noirettediary

Fashion + Beauty | NoiretteDiary  

forrestmankins

Stony Pass, Colorado. Last light  First night on the Alaska Hwy in early April. Got caught in a whiteout and spent the night in the front seat.

joashlie

 oliviastenman2:

Lacey crop on We Heart It
http://weheartit.com/entry/192152417/via/inspohration 
 

rrrroza

  

thedecorlove

  

To teraz czas na małą reklamę! Moją osobę również możecie znaleźć w serwisie Tumblr. Ze swoim bzikiem na punkcie ładnych zdjęć ukrywam się pod adresem orasey.tumblr.com :) To teraz kolej na was. Prowadzicie bloga na tym portalu? Z przemiłą chęcią was zaobserwuję. Zostawcie linki w komentarzach. Tak swoją drogą, polecacie jeszcze jakieś inspirujące tumblry?

18 komentarzy:

  1. Ja tez uwielbiam tumblr! ❤️ Najlepsza strona w necie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bloga na tumblr nie prowadzę, ale codziennie przeglądam tam masę inspirujących zdjęć.
    Tumblr uzależnia i nie wyobrażam sobie już życia bez niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze przeglądam Tumblr'a rankiem. Uzależnia na tyle, że ani się obejrzę, a już południe! Ja założyłam swojego, aby kolekcjonować te wszystkie inspirujące zdjęcia.

      Usuń
  3. Parę tumblrów stąd obserwuje, świetne!
    Swoją drogą, twój tumblr także jest inspirujący:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję :) Twój jest za to przewspaniały. Zaglądam na niego codziennie, gdy tylko mam wolną chwilę. Uwielbiam tego typu zdjęcia. Wiesz co dobre, kochana!

      Usuń
    2. Dziękuje;) To bardzo miłe z Twojej strony;)

      Usuń
    3. A ja Ci dziękuję za to, że odkryłam przez to nowe źródło inspiracji!

      Usuń
  4. och! Wielkie dzięki za poznanie mnie z tymi cudownymi tumblr' ami !
    Mój Blog - klik! Proszę o obserwację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Zachęcam Cię również to przejrzenia innych postów w kategorii "inspiracje". Prócz Tumblr'ów polecałam również ciekawe osobistości Instagrama :)

      Usuń
  5. A jak jest z licencjami zdjęć na tumblr? z kaboompics można korzystać do woli, ale na tumblr żadnego info nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy reblogujesz jakiś post, automatycznie razem z nim publikowane jest jego źródło, a następnie wymieniane są wszystkie osoby, które dotychczas wpis udostępniły :) Widzą to wszyscy.

      Usuń
  6. kiedyś miałam niezłą zajawkę na tumblr i przeglądałam zdjęcia praktycznie non stop. Teraz tylko jak potrzebuję jakiegoś ciekawego zdjęcia, np. na tapetę w telefonie, ale czasami nadal lubię sobie popatrzeć :) Genialnie prowadzisz bloga. Aż dziwne, że dopiero teraz na niego trafiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsunęłaś mi naprawdę świetną myśl! Przyznam się bez bicia, że u mnie z tapetami na telefon jest trochę na bakier. Zawsze znajdę jakiś mankament, który nie pozwala mi się na konkretne tło zdecydować. Teraz już wiem! Pora skorzystać z tumblr'a :) I dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  7. Ja także kiedyś uwielbiałam przeglądać tumlra i te wszystkie interesujące a przede wszystkim inspirujące osoby, teraz jednak dawno tego nie zrobiłam, więc chętnie zajrzę na te, które pokazałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam z całego serducha, ale muszę przyznać, że to, co pokazałam w poście to tylko namiastka tego, co oferuje Tumblr!

      Usuń
  8. Ja ostatnio rzadko korzystam z tumblr'a. :(

    OdpowiedzUsuń