13.8.15

#zabij_nudę w Internetach


Zdycham, po prostu zdycham. Temperatura daje w kość na tyle, że aż samo odpalenie komputera i napisanie posta do przyjemnych zajęć nie należy. Sprzęt w końcu też oddaje masę ciepła, która w letnie południe nie jest nikomu do szczęścia potrzebna. Ponadto, pisze mi się nie lada ciężko, ponieważ mam przecięty opuszek. Niby nic poważnego, ale podczas blogowania bardzo uciążliwe (w szczególności, że należę do tego typu osób, które piszą bardzo szybko na klawiaturze). Dzisiaj mam dla was porcję ciekawych linków, poprzez które zabijecie nudę w Internecie. Po prostu! Będzie śmiesznie, będzie tajemniczo, będzie ciekawie! Przed wami duuużo czytania. Poprzedni post z tej serii znajdziecie tutaj. 

1) Od kilku dni blogosfera oszalała. Oszalała w złym tego słowa znaczeniu. Na każdym blogu pojawił się uporczywy (a według administratorów istotny) komunikat dotyczący ciasteczek. Z odsieczą przybyła Karolina. W poście jej autorstwa znajdziecie między innymi kody na to, jak edytować cookies, usunąć, jak i dostosować do własnych potrzeb.

2) "Cudze chwalicie, swego nie znacie. Sami nie wiecie, co posiadacie!" - to stare powiedzenie jest w dzisiejszych czasach aktualne. Polacy preferują wypoczynek w ciepłych krajach, gdzie pogoda jest iście tropikalna. Nasz kraj również ma sporo atrakcji do zaoferowania. Poznajcie zestawienie 8 miejsc, które warto odwiedzić!

3) Krążyły o nim różne stereotypy - że brud, że syf, że wszyscy piją. A jednak! Jak naprawdę jest na przystanku Woodstock? Okazuje się, że wszystkie miejskie legendy, które oczerniały festiwal to zwykłe bujdy. Janek rozwiał wszelkie wątpliwości. Przyznam się, że ja również miałam podobne zdanie na temat imprezy jak reszta społeczeństwa. Jak bardzo się myliłam?

4) Blogowanie to hobby, pasja, ale i nie lada wyzwanie. Poznajcie 150 najlepszych narzędzi dla blogerów ułatwiających pracę. Dzięki nim wypracujecie nawyki, poprzez które zyskacie sporo wolnego czasu. Osobiście nie dodałabym nic od siebie, bo lista jest zwiera możliwie wszystkie opcje.

5) Kamila Kawalec to zdecydowanie mój numer jeden! Blogerka porusza kluczowe tematy, które inni odrzucają w kąt. Ponadto, pisze również o muzyce, inspiracjach - nic dodać, nic ująć! Muzyka indie: z czym to się je? Przyznam się bez bicia, że sama do końca nie wiedziałam o co chodzi. Dzięki Kamili zainteresowałam się tym gatunkiem.

6) Do Kangurka zaglądam za każdym razem, gdy pojawi się jakiś post. Autorka pisze w interesujący sposób, dzięki czemu czytanie jej wpisów przychodzi z taką łatwością. Artykuł, który chcę dziś polecić dotyczy początkujących blogerów. Zachęcam do lektury wpisu o początkach blogowania!

7) Czas wikingów i ukrytych w morzach skarbów to interesujący wykład Patrycji na temat historii. Jako, że dziewczyna studiuje filologię szwedzką, to co wydarzyło się w przeszłości również jest przedmiotem obowiązkowym. "Wikingowie nie wykluli się nagle z jajek, a Szwecja i Skandynawia nie powstały z dnia na dzień w VIII w.n.e. Zanim dojdziemy do naszych słodkich barbarzyńców, można trochę przybliżyć, jak to wszystko wyglądało, zanim do drzwi zapukała cywilizacja.".

Myślę, że zestawienie tych siedmiu ciekawych linków zapełni wasze wakacyjne południe (jest co czytać!). Który wpis zaciekawił was najbardziej? A może wy również chcecie coś polecić? Na sam koniec pragnę przypomnieć o sondzie, która wciąż trwa. Dziękuję za wszystkie oddane w niej głosy oraz opinie!

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na nazwę wpisów z linkami. :) Dziękuję za wspomnienie, cieszę, że łatwo Ci się czyta. ;) Mi się bardzo spodobał tekst o tym, jak jest na przystanku Woodstock. Miałam całkiem inne wyobrażenie na ten temat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, droga Aniu! Uwielbiam Twojego bloga - jest taki nietuzinkowy :) Ja miałam ten sam pogląd, co reszta społeczeństwa, czyli że Woodstock to festiwal brudasów.

      Usuń
  2. Kilka ciekawych linków, które sam przejrzałem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, moją nudę na pewno zabiłaś ;p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybierać najciekawsze linki (i chyba mi się to udało :p).

      Usuń
  4. Wpis o "150 narzędziach" naprawdę bardzo pomocny. Poodkrywałem nowe strony i witryny o których w ogóle mi się nie śniło :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O istnieniu niektórych nie miałam nawet pojęcia. Dzięki wpisowi poszerzyłam horyzonty :)

      Usuń
  5. Stalkuję Cię wszędzie, ale na poważnie Orasey czytam od dawna, ale nic nie komentowałam i postanowiłam to zmienić, lmao. Post naprawdę świetny, najbardziej zaintrygował mnie 4, 5 i 6 punkt, a najbardziej ten 5, bo muzyka indie (każdy rodzaj!) to życie >>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allison, złotko! Cieszę się, że tutaj zaglądasz :) Przyznam się, że po poście Kamili sama zainteresowałam się muzyką indie. Szczerze powiem, że wcześniej myślałam, iż to gatunek związany z Indiami :)

      Usuń
    2. Cóż, jakoś nigdy nie miałam czasu, aby cokolwiek skomentować, gdyż jestem w ciągłym ruchu (poważnie! Nie potrafię usiedzieć na miejscu, a wiesz jaka zdesperowana jestem), ale jak przeczytałam o indie, to postanowiłam usiąść i coś tutaj napisać. Muzyka indie jest naprawdę świetna, najlepiej odnajduję się w indie electronica (polecam bardzo!!!), ale reszta podgatunków także jest cudowna!

      Usuń
  6. Czytam Twojego posta, z zainteresowaniem śledzę każdy punkt, wchodzę w linki, aż tu nagle numer 5. Z niedowierzaniem czytam go dwa razy, myślę - chwilunia. Otwieram szeroko oczy i na mojej twarzy ukazuję się szeroki banan;). Strasznie Ci dziękuje za te słowa, nie spodziewałam się, naprawdę! To wiele dla mnie znaczy, być docenionym poprzez swoją pracę! Wieeelkie dzięki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużyłaś sobie na to, aby być wymienioną na tej liście! Twój post o indie naprawdę mnie zaciekawił. Mam taką cichutką nadzieję, że pojawi się więcej wpisów związanych z muzyką :)

      Usuń
  7. Tak, te komunikaty o ciasteczkach są upierdliwe... :/ na temat Woodstocku słyszałam milion opinii - ale nigdy nie myslalam, ze to jakas patologia ;)

    OdpowiedzUsuń