2.11.15

6 kreatywnych instagramowiczów


Kreatywność czyha na nas na każdym kroku. Dosłownie wszędzie. O ile wcześniej narzekaliśmy na jej brak, o tyle świat w końcu docenił jej wartość. Mamy oryginalne reklamy, ciekawe opakowania, intrygujące ubrania, zaskakujące książki. Coraz więcej osób z indywidualnym podejściem do życia znajdziemy również w mediach społecznościowych. Portalem, który zrzesza ludzi kreatywnie myślących jest z pewnością Instagram. I choć kojarzy nam się on głównie z dodawanymi przez blogerów zdjęciami posiłków, ja postaram się zaprzeczyć temu stereotypowi. Poznajcie sześć (moim zdaniem) najbardziej oryginalnych instagramowiczów!

Mr. Boo
Miły, przyjazny duszek, który lubi być fotografowany wieczorową porą w miejscach bardzo lubianych i uczęszczanych przez ludzi. W parku, sklepie, na placu zabaw, w pralni, na przedmieściach... Autor miał pomysł. Instagram godzien polecenia! Natrafiłam na niego akurat w przeddzień Halloween, a więc grzechem byłoby nie podzielenie się ze znajomymi zdobyczą. Ponadto, nie jest aż tak popularny jak inne konta, stąd mój apel, aby wesprzeć tę przemiłą zjawę!


idafrosk
Dziewczyna to jeden wielki chodzący talent. Jak zaznacza: "Wszystkie obrazy są tworzone i zjadane przeze mnie". Od tego profilu bije pozytywna energia, która sprawia, że dzień staje się piękniejszy. Być może to dlatego, że uwielbiam jeść, ale również lubię oryginalne, niekonwencjonalne i nietypowe rozwiązania. Nie zaglądam na niego tylko w jednej sytuacji - gdy doskwiera mi głód, a po ręką nie mam żadnej przekąski. Aż ślinka cieknie!


muradosmann
To chyba najciekawszy profil na Instagramie, który obserwuję. Motyw każdego zdjęcia jest taki sam. Dziewczyna fotografa trzyma go za rękę stojąc tyłem do obiektywu, co daje efekt dynamicznego ruchu. Patrząc na te wszystkie zdjęcia mamy wrażenie, że kobieta ciągnie go za sobą z nadzieją pokazania jak największej ilości atrakcji w danym regionie/mieście. Konto jest obserwowane przez parę milionów użytkowników, co wcale mnie nie dziwi. Istne cudo (tak samo jak kreacje głównej bohaterki tej niekończącej się historii)!


maya_on_the_move
Ten słodki buldog jest za razem uroczy, zabawny, ale przede wszystkim dobrze wychodzi na każdym swoim zdjęciu. Tego mu chyba najbardziej zazdroszczę. Fakt, kont na Instagramie, które są opanowane przez zwierzęta jest około mnóstwo, ale to właśnie ta pomarszczona psinka podbiła moje serducho. Czy to przez te okrąglutkie oczka, a może pofałdowany pyszczek? Właściciel tejże piękności musi cechować się cierpliwością, ale przede wszystkim dystansem do swojego pupila.


brahmino
Ktoś mógłby powiedzieć, że to nic nadzwyczajnego. Ot, kolejny nudny profil ze zdjęciami. Ja tutaj dostrzegam jednak coś więcej. Pominę fakt, że fotografie są naprawdę dobrej jakości, a ich kolorystyka ukazuje piękno tego świata. Chcę napomknąć o tym, że autor przedstawił to, co tak często umyka naszej uwadze - małe rzeczy. Być może to tylko moje odczucia, lecz jestem przekonana co do tego, że to wszystko ma jakiś ukryty przekaz.


diloklak
Można by rzec, że to sztuka przez duże SZ. Ten profil to jedna wielka, chodząca abstrakcja. Kot z ludzką twarzą, wiewiórka w garniturze, królik-transporter i wiele, wiele innych. Musicie to zobaczyć! Wszytko jest takie spójne, ponieważ umieszczone jest na jednolitym, pudrowym tle. Lubię tego typu obrazy. Kręci mnie wszystko to, co "inne", niezrozumiałe, często nazywane infantylną próbą zdobycia poklasku. Widzę w tym piękno, jestem w stanie dostrzec wyjątkowość tych rzeczy. Być może większość z was uważa poniższe zdjęcia za niedorzeczność - okey, w pełni to akceptuję.


Czy jesteście w stanie podzielić się ze mną jakimś ciekawym kontem na Instagramie? Znacie powyższych autorów? Czy ich twórczość jest wam znana? Jeśli możecie, wypowiedzcie się również na temat kreatywności: czy w dzisiejszych czasach jest ona opłacalna?

Warto być oryginalnym?

14 komentarzy:

  1. świetne instagramy :)
    P.S. NOWA NAZWA BLOGA! Dawniej: www.free-to-be-myself-forever.blogspot.com, a teraz: www.iamonlyania.blogspot.com. Więcej informacji w najnowszym poście, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przedstawione przeze mnie profile ci odpowiadają (:

      Usuń
  2. Wow, niesamowite instragramy, ale mimo wszystko wolę chyba te bardziej zróżnicowane pod względem tematyki/motywów. (ale brahmino idealnie w moim guście)!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, już myślałam, że to ja podałam te najbardziej wyjątkowe i różne od siebie. Jest tu i profil pupila, i sztuka bawienia się jedzeniem, i człowiek-duch i abstrakcja. Brahmino dodaje naprawdę wspaniałe fotografie. Można nawet polubić jesień (chyba się do tej pory roku właśnie przekonałam)!

      Usuń
  3. Dzieki, mam teraz gdzie zagladac ;* ;) swietne, kreatywne osoby ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muradosmann najlepsza! słyszałam już o tym profilu, ale nie znałam jego nazwy. teraz mogę w końcu go zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne instagramy! :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te instagram, chociaż najbardziej podoba mi się ten, gdzie mężczyzna trzyma kobietę. buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że autor jest niezwykle kreatywną osobą :)

      Usuń
  7. Mega! Z podanych przez Ciebie profili znałam tylko muradosmann, widzę, że muszę trochę nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Daj znać, jeśli znasz jakieś podobne, interesujące instagramy :)

      Usuń